tisdag 10 mars 2009

Det var en tid sedan

Hej HEJ!

Det var en tid sedan jag bloggade. Det beror främst på att jag har trott att Google tagit bort mitt konto xD Så jag började en ny blogg. Men jag har inte orkat uppdatera den heller så jag fortsätter mitt liv på denna sida.

Jag börjar väl då.

Befinner mig för tillfället i perioden mellan skrivningarna. Jag är undermedvetet stressad, men för tillfället har jag ingen lust att stressa. För att öva till religionsskrivningarna har jag laddat ner material till iPoden som jag nu sitter och "lyssnar" på - jag känner mig åtminstone lite duktig för att jag gjort en insats.
För övrigt sitter jag och drömmer om en egen lägenhet. Hur DEN ska se ut, hur jag ska inreda. Bäst att drömma medan man ännu har hoppet kvar. För sedan när jag äntligen får flytta hemifrån tror jag att jag inte kommer att ha tid med inredning. Men just nu drömmer jag:
Jag går omkring i butiker och funderar på vilka bestick jag ska skaffa, glas, koppar (!!!), kärl, glas igen (ni vet för den roligare drickan ;P), soffa, mattor, lampor (ÄÄÄÄLSKAR att gå omkring på lampavdelningar och fynda skojig belysning) och övriga inredningsobjekt. För en stund sedan googlade jag mönster att måla väggarna i. Googla är väldigt fantasilöst, och det visade sig att jag inte kom till något resultat så jag får väl skapa ett eget mönster. Blir alldeles nopprig när jag tänker på i vilken färskala jag ska inreda xD

Så kanske jag börjar samla olika exempel på hur jag ska ha det när jag (äntligen) får flytta hemifrån.

Ha det ostressigt!

Inga kommentarer: