måndag 25 januari 2010

Nää nu!!

GAHGAHGAHGAHGAHGAHAGHAGAHAHAGHA!

Gälin. Det är vad man kallar en galen person, här i Vasa. Fick en känsla av att jag gav ifrån mig lite "gälin"vibbar med ovanstående utrop.

Problemlista.
-Min dator är cp. Har försökt flytta över filer till en extern hårdskiva och raderat allt extra från minnet, men fortfarande trögar det sig. GAHGAHGAHGAH!
-Jag måste få tag på kurslitteratur, men vi har så långa dagar att allt alltid är STÄNGT!
-Det är illa med busstrafiken, och om man inte har en bil så är det jobbigt att ta sig fram här i Vasa... Tur att ja åtminstone kan åka buss till skolan på morgonen :)

Äh, inte har jag egentligen så många problem, jag är bara lite trött. Jag hade mitt första lediga dag sen jullovet i lördags och det var bara så synd att veckoslutet tog slut så snabbt. Jag är en lat person.
Men jag har tröstätit med kex och blåbärsfruity och kan nu lugnt öva min dansuppgift (som jag inte ännu heller har riktigt fattat, äuhm). Och sen är det väl redan dags att gå å lägga sig. Imorgon 10 timmars dag. Wuhuu.

(Alltså joo det är KUL att gå i skolan, men jag känner mig så efter med resten av mitt liv. O.o. Låter angstigare än vad det är.)

Inga kommentarer: