tisdag 29 maj 2012

Missbruk av utropstecken!!!!!!!!

Idag har jag haft en mötesfylld dag. Jag har fått diskutera mitt slutarbete och måste säga att jag verkligen är ivrig på att få börja jobba! Så intressanta projekt på gång nästa höst! Än så länge är det rätt öppet om vad jag kommer att göra, men jag märker ju åt vilket håll det lutar. Ge mig mer!!! Arbetsnarkomanen vill komma igång med dessa projekt, och helst göra alla själv. Nu har jag en research och brainstormingsperiod framför mig, och det är ju det bästa. Bara fritt associera fram och tillbaka och försöka hitta inspirerande ting att gripa tag i. Ljuvligt!

Så arbetsnarkoman är jag att jag köpte en kalender för mitt sommarlov. Otroligt. Men har ivrigt bläddrat fram och tillbaka i den och kommer att ha mycket nöje av den, allra minst när jag börjar jobba (med olika typer av arbetsturer på olika ställen). Ååh vad jag babblar om dumma saker.

Imorgon ska arbetsnarkomanen till biblioteket och skriva regiplan och protokoll, eventuellt utföra lite marknadsföring för hennes kommande slutarbetesplats.

Laj-la-laa!

Inga kommentarer: