tisdag 2 september 2008

Nu var det visst... Öh, vad skulle jag göra?!


Nu sitter jag framför datorn igen. Borde egentligen ta itu med matta, franska och t.o.m. modda, men jag fastnade framför datorn eftersom jag "snabbt" skulle kolla hur mna billigast reser fram och tillbaka till Stockholm (120e flyg, 97,5e vikingline + tåg). Och nu sitter jag och tittar på Dr Phil! Patetiskt.

Mitt f'örändrade liv har inte riktigt förändrats åt nåt håll änuu. men jag kämpar med det. ARGH! Min dator gjorde nåt skumt just så att mina tangenter blev helt fel. Jag lyckades väl få de amerikanska knapparna installerade för mina Ä, Ö och Å bokstäver försvann :( Men jag lyckades fixa tillbaka dem! Men bara gudarna vet hur. Jag och teknik. Uh-oh. Fast nu ska jag lägga till en bild och fortsätta på mina sysslor. As if. Jag måste börja motivera mig mera. Pölöh xD


Tjenixen.
Märk plåstret på "genomfart förbjuden"- skylten ;)

Inga kommentarer: