torsdag 18 april 2013

Tschupp

Redo för hösten! Jobb skaffat, säljer mina möbler och har opponering imorgon. Tschupp tschupp tschupp, högt tempo, men efter imorgon kan jag åtminstone lämna mitt examensarbete bakom mig. Är ändå fylld av en olustig känsla igen, jag vill göra saker, men andra saker än jag just nu borde göra. Jag väntar så på sommaren, och ändå hoppas jag att det ska dröja lite till så jag inte behöver göra bort mig på nya arbetsplatser (en riktigt onödig talang jag har).

Jag är rätt uppslukad av studierna just nu, och jag väntar på tiden då jag inte bara pratar om teater och kurser hela tiden. Just nu kan jag inte komma på någonting annat att prata om, fast jag ändå är mitt uppe i att flytta ut ur min lägenhet och har system och packande och tidpusslande på gång som bara den.

Ska bli så skönt att få starta om mitt liv i augusti. Hoppas att jag levt igenom mina värsta kriser nu, så jag riktigt kan njuta av min framtid.


Inga kommentarer: