onsdag 13 maj 2009

Tidsfördriv

Jag skriver nu bara för att jag egentligen borde göra något annat. Min förhandsuppgift ska vara inlämnad nästa tisdag, dvs. om 6 dagar och min dator bestämmer sig för att "copy-paste" inte fungerar med program som är anslutna till nätet. AAAARRGGH!! Jag skulle kanske hitta på en lösning på problemet om jag verkligen ville men det är försent för problemlösning just nu. Så nu sitter jag istället och lyssnar på The Who och knapprar alltför hårt på mina tangenter (rätt åt min jävla dum-dator!! Usch vad jag är barnslig. ARGH!).

Lika bra att berätta något annat också. Igår kom första eurovision semi-finalen, som jag givetvis tittade på. Jag blir alldeles knäpp i slutet av maj (sommaren kommer, min födelsedag, ljusa morgnar, musikberoende) som resulterar i att jag sitter som fastklistrad framför TVn under eurivision song contest. How posh. Men i år har jag blivit superknäpp för jag gillade ALLA bidrag i första semi. Uh-huh? Särskilt Armeniens, jag vill så dansa när jag hör den. Och fast alla tycker att många av bidragen suger så tänker jag bara "haha, humor" eller "oj vad BRA!". ÅS nu har jag väl tappat min känsla för god smak xD OCh jag väntar på andra semifinalen så jag får höra Norges bidrag (okej, jag har ju hört den förut, men han är ganska söt också ;P). Givetvis kommer jag att sitta mitt i natten även på torsdagen och titta på 'fenomenet' som det kallas.

Annars har det varit en slö dag. Borde komma på mer att skriva om till förhandsuppgiften (dom ska ha 3 jävla sidor text, jag har följt instruktionerna men bara kommit upp till 1 ½. Vill de verkligen att jag skriver en massa tomma ord för att uppfylla längden, eller är det bättre att skicka in en alltför kort essä?), vars deadline närmar sig med oroväckande hastighet...
Men nu ska jag göra något annat onyttigt. Facebook...

Tja!

1 kommentar:

Daniel sa...

Visst va det bra att norgepojken vann? så duktig å sexig så!