fredag 26 juni 2009

Ack se dess sköna morgongryning rodna...

Jag ber om ursäkt ifall rubriken inte betyder någonting påriktigt. Orsaken till den usla rubriken är alltför lite sömn. Igår var jag ute på stan med en kompis, och fast vi inte "gled omkring" (JAAA jag har längtat att få prova det uttrycket, nu fick jag, jei!) alltför länge, så blev det ändå rätt sent förrän jag gick och lade mig. Jag fick för mig vid halv tolv, när jag kom hem, att "aj, vad ont jag har i fötterna", så jag bestämde mig för att ta lite nattmat och sedan doppa fötterna i ett varmt och skönt fotbad. Den ursprungliga planen var ju att jag skulle kunna sitta och läsa med fötterna i vattnet och njuta av tystnaden, men sen kom jag på att vad jag verkligen behöver är en redig fotskrubbning. Då blev det ju liksom inga händer lediga för boken... Så det blev lavendelskrubb och fotcréme istället.

Nåja, my point is, jag tänkte och hoppades på att jag kunde sova länge idag, men klockan sju började solens strålar tränga sig in genom mina gardiner, och DING så var jag vaken. Så nu har jag ätit frukost, tittat på voice, läst tidningen, tagit in byk, varit ute med hunden (TVÅ GÅNGER! grannarna måste tro att jag är en megahurtig person) och nu ligger jag här i sängen och bloggar (hurtet i mig tog visst slut xD). Jag har ändå lyckats slöa bort ganska mycket tid för klockan är redan halv tio. Ingen stress, though... Njuuuuta av sommaren.

Borde kanske hoppa i duschen, då skulle jag kanske känna mig en aning fräschare än vad jag gör nu. Eller vad jag verkligen borde göra är tvätta mina byxor xD Men varför anstränga sig?

Nu ska jag glida vidare :)

1 kommentar:

Fli sa...

Fick just veta att Michael Jackson har avlidit. What?