måndag 12 mars 2012

Det är bara att ta det på perkele.

Det känns nästan ovant att blogga. Jag har liksom inte hunnit göra det nu under en veckas tid, eftersom vi jobbat nästan 12 timmar per dag/ 6 dagar i veckan. Jag är så slut och sönderslagen. Känns som om det nog finns någonting hoppingivande med allt vi åstadkommit hittills, men samtidigt är det så mycket kvar. Jag är så trött, min mage fungerar inte, jag mår illa och kan verkligen inte koncentrera mig. Är det verkligen ingredienser till att göra en lyckad musikal?

Galet är att allt detta kommer att vara över om tre veckor! ÖVER?? Det är bara att njuta av den bilden.

Det som denna produktion ger mig är starkare behov av att verkligen bli en konstnärlig pedagog. Jag vet att jag kan lyckas med den uppgiften. Jag kan bli riktigt jävla bra. Från och med idag ska det vara min livsuppgift. Jag kan skapa konst utan att bryta ner människor vare sig kroppsligt eller själsligt.

Bra nu kan jag gå och lägga mig.

Inga kommentarer: