tisdag 20 mars 2012

Sommaren är ju snart här!!

Vi hade vårt första genrep idag. Äntligen! Det känns så otroligt skönt att det värsta ligger bakom. Nu är det bara att njuta av den 1h långa pjäs vi skapat. Kommer att bli jännä att få publik (idag hade vi ingen egentlig publik, det är svårt att fylla salongerna här i Vasa).

Det konstiga är att jag nu kommer att känna en enorm tomhet inombords, för nu har vi jobbat så mycket med detta projekt, att åtminstone jag har glömt vad annat det finns att göra i livet. Det är lite sorgligt, jag vet. Dessutom stressar jag med mitt sommarjobb, för det jobbet jag trodde jag skulle få lätt som en plätt, verkar inte höra av sig. Oroväckande. Nej jag vill inte gå igenom sommarjobbstressen i år IGEN! När ska jag någonsin komma in på arbetsmarknaden? Det verkar vara en omöjlig uppgift.

Egentligen borde jag väl sova nu. Too bad att jag är med i en föreställning som laddar mig full av adrenalin... Kanske jag passar på och skriver några arbetsansökningar?


Inga kommentarer: