onsdag 22 juni 2011

Hardcore bloggin'!

Det var värst vad jag jag kom igång med det här bloggandet nu i juni. Jag tror att jag har bloggat nästan varje dag sen jag återupplivade bloggen. Kanske är det för att jag är en så kreativ själ som bara törstar efter att få göra någonting kreativt nu på sommarmånaderna då min skola är på paus. Och resultatet ser ni här, en blogg fylld av ... tja, kreativa är kanske inte rätt ord att beskriva mina inlägg med. Jag skriver inte blogg för att den ska läsas så den behöver inte vara kreativ och sjukt intressant (egentligen är ju det helt jävla paradoxalt att skriva för sig själv över nätet, eftersom vem som helst i hela välrden kan läsa det, men jag gör det bara för att det är så skönt att få skriva på dator!). Jag skriver för att jag få prata (utan att någon avbryter hehehehe... Och jag antar att alla andra i världen skriver blogg så att jag inte kan avbryta dem hela tiden. För det gör jag för att jag är oförskämd och jag skäms lite men kan inte göra någonting åt det!). För vem kan förneka att bloggandet är ett egoboost av Guds nåde. Här kan jag prata öppet, bara om mig eller det som intresserar mig, eller vad jag vill och det kan vara hur ointressant som helst men jag vill prata om det i alla fall. Det är så befriande att få vara egoist på nätet!



Så nu har jag officiellt deklarerat att alla bloggare är egoister. Lite provokation ska väl sätta sprätt på det hela ;)

Inga kommentarer: