tisdag 24 januari 2012

ENERGISK!

Han ser ut som jag känner mig
Min motivationskurva har gått upp och ner som en berg- och dalbana idag. Antingen känner jag den totala hopplösheten av att inte riktigt veta någonting, eller så är jag så ivrig att jag studsar omkring vare sig det är meningen eller inte.

Just nu vill jag göra allting; sjunga, dansa, akrobatisera, springa omkring, jonglera med eld och slåss med något riktigt tufft vapen (typ slägga. Är det ett vapen?). Och då övar vi en scen där JAG SKA STÅ STILLA! Jag blir galen, det bara kryper i kroppen och blir allmänt respektlös så fort jag är ur karaktär, eftersom jag då provar ut t.ex. "nya sätt att gå på".
Ibland blir jag så trött på mig själv.

Är hela tiden trött, men energin är ändå på topp. Igår hade vi en fyratimmars praktikpresentation för våra fellow colleagues på skolan. Så vi var i skolan från 9 reikä reikä till kvart i elva på kvällen. Sömn blir det inte mycket av, vilket i sin tur leder till dramatiska energisvängningar. Jag har bara två inställningar. Hyper eller Slow-motion.

Gud. Nu kan du läsa den här bloggen istället:

http://continuebackstage.ratata.fi/


Inga kommentarer: