måndag 30 januari 2012

Tribute to a boat

Jag har haft det mest lyckade veckoslutet någonsin. Ett såndärnt veckoslut som man sällan upplever, utan bara eftersträvar (haha jag stavade först: efterstärvar, men det skulle också passa).
Jag var hemma fredag kväll, var på en otrolig fest på lördagen som verkligen var en av de roligaste någonsin. Ska man ha en bra fest ska man ha den på en båt! Att duktigt jobbat kära värdinnor, och grattis än en gång! Söndagen fick jag mycket gjort och idag har jag varit på en lyckad arbetsintervju. Inte för att skryta, men jag tror att jobbet är mitt (like stealing candy from a kid!).



Lite stärv får jag ändå stå ut med här på slutet. Lyckades missa tåget till Vasa med minsta möjliga marginal, så nu får jag snällt lov att sitta två timmar på Helsingfors järnvägstation och vänta på nästa. Tur att jag har datorn med, så kan jag leka att jag gör någonting viktigt.

Nåväl. Missar ju ändå skoldagen, så lika bra att göra det med bravur.

Inga kommentarer: