söndag 5 februari 2012

Optimisten skriver nästa gång, okej?

suck.

Under veckan försökte jag flera gånger skriva ett vettigt blogginlägg. Det närmaste försöket blev ett opublicerat (dvs. censurerat...) inlägg där jag förklarar mitt hat gentemot en massa grejer.
Det har varit en väldigt påfrestande period och ingenting har riktigt gått som jag hade tänkt mig, vilket har gjort mig väldigt frustrerad.

Nu är det veckoslut och jag känner mig en gnutta pånyttfödd. Jag har haft filmkväll med en kompis, sett en teaterpjäs, hunnit göra lite skolgrejer och även fått några bakslag som nästan fått mig att skriva fler ointressanta ältningsinlägg. Men jag höll mig.

Idag tänkte jag bara slappa. Vara inomhus (eftersom vädret inte tillåter några längre uteaktiviteter), se på Alias (alltså Gud jag bara älskar den serien, och jag ångrar så hårt att jag inte köpte fler säsonger när de ännu såldes), spela mina töntiga onlinespel som jag blivit hooked on pga av vårt projekt.
Jeejee, superintressant.

Jag spelar spel
Nu är det dags att slå på optimistmode.

Inga kommentarer: