tisdag 21 februari 2012

Arbetsansökan

Hej!
Jag är en glad och trevlig tjej, går alltid omkring med ett leende på läpparna och älskar djur och natur. Mitt stora intresse är matlagning och jag gillar speciellt att laga "cupcakes", eftersom det är roligt att komma på nya och påhittiga dekorationer. Mitt namn är förresten Liselott. Jag är alltid den lägsta statusen, så det går väldigt bra att bestämma över mig, utan att först fråga vad jag vill. Det är alltid roligt att inte få ha en åsikt om saker, och att bara göra efter andras vissla. Jag är egentligen en maskin, ja det är en väldigt intressant detalj om mig, så jag har inga mänskliga grundbehov alls. Det går bra att sätta in långa arbetsdagar, med få pauser, åt mig. Ju längre jag jobbar desto bättre blir jag. Helst vill jag inte ha några pauser alls. Mitt önskemål, på hur långa arbetspass jag vill ha, är 720 timmar, ja alltså i ett sträck (det är ungefär en månad i timmar). Jag kan tänka mig flexa, men bara om det gäller fler timmar. Färre går jag absolut inte med på. När det kommer till lön vill jag helst inte ha någonting alls, för det kanske gör att jag börjar tro för mycket om mig själv.
Bild på mig!

Jag tror att jag passar i ert företag, eftersom jag saknar självrespekt och tycker om att inte ha ett privatliv. Dessutom vill jag arbeta tills jag går sönder, för det är en gedigen del av min positiva attityd!

Med vänlig hälsning,
Liselott Rågatmått


Inga kommentarer: