torsdag 20 oktober 2011

Om jag inte skriver ner det här...

...så kommer jag att glömma det.

Dagens:

Förmiddag - möte
Lunch (förutom lunch) -traska till chokladfabriken och hämta säckvis med choklad!
Eftermiddag - föreställning, ett underbart ihopkok av de mest slumpmässiga scener jag sett på länget. Vad var det jag såg egenligen. I alla fall var det roligt som bara den.
Efter eftermiddag - träff på söder (åh visst låter det Stockholmskt? Jag är så kovis.). Nice! Smällde i mig en pizza och ville först snåla med dricksen. Sen betalade någon av oss dricks i alla fall. Jag tror att det inte var jag.
Kväll - kurs i kreativt skrivande. Det var en intressant kurs. Kan absolut tänka mig att fortsätta gå den under höstens lopp. Men det går ju så mycket annat jag OCKSÅ vill gå.
Kväll kväll - bloggar fast jag borde gå och lägga mig.

Nu. Sova. Hyperdypermodet jag hade i somras är tillbaka. Kan man få ett släng adhd då och då eller måste det vara kroniskt?

Inga kommentarer: