måndag 7 november 2011

Hyllning och hat

Jag har under veckoslutet blivit påmind över hur mycket jag behöver mina vänner. Jag saknar er fast jag är dålig på att visa det. Bara så ni vet. My bad.

Här ville jag sätta in en bild som visar min uppskattning, men allt vän-igt på google har Nalle Puh-tema. Jag hatar Nalle Puh. Så grym är jag.

För övrigt så har det varit lite tråkigt på teatern idag (fast det var mötesdag). Jag blir lite ynklig när alla är på plats. MEN jag fick vikariera ungdomskursen (igen) och det må jag säga var en sann glädje. Idag var de fyra stycken, vilket betyder tillräckligt många för att genomföra min finfina, nya planering jag gjorde imorse (JAJJAMÄN jag är effektiv, har stigit av färjan 6:30 imorse, åkte till Handen, sov en halvtimme, åt en smörgås, gjorde en ny planering fast den gamla var oanvänd och for till teatern på nästan utsatt tid). Jag hade skitkul och var nog lite skrämmande när jag nu tänker på ddagens prestation. Stolt är jag över att det blev en improlektion och inte en dramalektion och att jag hade så superfenomenala övningar (alltså det finns ingen hejd på hur mycket komplimanger jag kan ge mig själv när jag sitter ensam framför min dator. Jag borde skämmas men det gör jag inte).

Försöker sammanställa alla nya övningar jag har lärt mig. Det är så småningom dags att skriva protfolio ju! (O-ou. Får man copypaste:a sinn blogg månntro?)

Nu måste jag ju ändå sätta in en bild av Nalle Puh. Hat.


Inga kommentarer: