måndag 11 mars 2013

Cups!

Har blivit alldeles besatt av att göra "koppkoreografin" till Lulu and the Lampshades låt "When I'm Gone" (kolla "Cups" på Youtube ifall du inte vet!). Har gjort den säkert sjuhundra gånger idag, och sjungit för hjärtans lust. Vi har inte så ljudisolerande väggar och dörrar i huset jag bor i så jag antar att mina grannar ofrivilligen också fått ta del av min nya hobby. Detta ska bli mitt nya partytrick!


För övrigt har jag varit på Melodifestivalens final i Solna, och om ni frågar mig så vann rätt låt, faktiskt. Jag satt på kanske femte sista raden, så högt upp man kan komma, och led av svindel under hela spektaklet, men det var kul i alla fall. Alla artister såg väldigt små ut, och ärligt sagt så är det bekvämare i hemmasoffan. Nå, jag vet till nästa år!
BEVIS ATT VI VAR DÄR! Det ÄR någon på scenen, jag lovar. Vi hörde dem!

Mitt eXaMEnsarBeTE orkar jag inte stressa över, jag valde i fredags att omstrukturera hela projektet, och nu känns det som om det var en bra lösning, även om jag idag har suttit och skrivit om allting. Men nu när jag fattar vad jag gör så är det lätt, så det tar inte så lång tid att skriva (visserligen har jag hela analys-delen kvar, men det ska väl ordna sig!).

Klart slut! Nu är skönt att vara tillbaka på riktigt!

I bought a ticket for a long way round, two bottles of whiskey for the way...

Inga kommentarer: