lördag 16 mars 2013

Livet

Var ska jag bo? Var ska jag jobba? Och med vad? Vad ska jag göra med mina saker i Vasa?

Va va va va va va?!?!

Detta är svårt. Har ingenting riktigt klart för mig, och smider bara fantasiplaner för min framtid. Jag vill göra så mycket, men lever i rädslan över att verkligheten kommer att slå mig hårt om jag inte gör en ordentlig plan. Jag förstår den ångest folk hade efter gymnasiet, detta är första gången jag måste verkligen vela fram och tillbaka mellan olika alternativ. Vilken tur att jag har alternativ åtminstone :)

Synd att man behöver kapital för att förverkliga sina drömmar.

Om någon har en lägenhet att hyra åt mig i sommar, berätta! Eller någon riktig bra idé på vad man ska göra med sitt liv sådär i största allmänhet.

Synd att jag inte har en lägenhet som denna att flytta in i...

Inga kommentarer: