onsdag 20 mars 2013

Jag är ett misslyckande

Varför är jag så ångestfylld över att marknadsföra mig själv. Medan alla andra håller på och fyller i sina LinkedIn-profiler, sitter jag och skäms över att jag inte gör någonting. För att jag inte gjort någonting.

Mitt arbetsliv har inte varit en dans på rosor. Jag har tagit emot det jag lyckats få, och det har aldrig handlat om ett val för mig. Jag har skickat ansökan efter ansökan, fyllt i min patetiska arbetserfarenhet i små luckor där man ska presentera sina sina bästa erfarenheter, och jag sitter fortfarande och fyller i mina glassförsäljarjobb, mitt pillerförsäljningsarbete på gatan... Känner mig så hopplöst misslyckad, och  vet inte hur jag någonsin kommer att få den erfarenhet jag behöver för att verkligen ha nytta av marknadsföringen av mig själv.

H.
Dåligt självförtroende suger.

Inga kommentarer: