fredag 23 december 2011

Framtidsutsikter

Firar jullov nu. Äter polkagrisar och lyssnar på skönt jazzig Lisa Nilsson. Jag försöker hitta ett nytt tema för min blogg. Kan jag bara ha en "allmän" blogg, eller borde jag skriva om ett specifikt ämne? Vilket i så fall? Mitt eget favoritförslag är ju jag själv, men det kan bli ganska långrandigt.

En annan idé: Musikal.

Bara för en kort period fram över. Eftersom musikal är mitt följande projekt, känns det naturligt att ta det som mitt ämne. Jag är ingen supermusikalfantast, men jag vågar ändå eränna att jag gillar (krhm älskar! Fast det vågar jag INTE erkänna) musikal.

De flesta älskar att hata musikal, fast de egentligen bara handlar om att de hatar att de älskar musikal.

Jag älskar teater. Jag älskar musik. Och jag älskade "Hair".











Problem solved.

Inga kommentarer: