torsdag 8 september 2011

The cool chick has done paperwork!

Jag vet faktiskt inte riktigt vad jag ska skriva om idag. Det har inte hänt något nytt och spännande. Jag har inte gjort någon större utveckling i mitt sociala beteende. Jag gick lite tidigare än jag egentligen kanske borde (med tanke på att jag började klockan 11).

Är jag uttråkad? Kan man bli uttråkad när man jobbar på en improvisationsteater (som praktikant)? Svaret är: Ja, det kan man.

Egentligen börjar det luta åt rätt håll. Jag fick sortera papper idag (på eget initiativ dock), jag fick sätta fram lite broschyrer (och när jag säger lite menar jag förstås att det inte behövs 20 minuter för att få dem i exakt den formationen som jag är ute efter, men man måste ju döda tid också), jag fick brainstorma kafépriser (vilket är intressant, jag har inte riktigt något hum om den svenska kronans värde men där satt jag i alla fall och hade åsikter om vad en kopp kaffe kan kosta). Så hey, framsteg!

Öh.

Men nästa vecka ska jag följa med på kvällskurserna, och på lördag är det Öppet Hus (alla välkomna!) så det kanske blir lite mer liv och rörelse i stugan.

Jag som trodde att mina inlägg skulle bli skitcoola när min praktik börjar, men jag känner mig nog måttligt cool för tillfället.

Jag ska gå och öva på mina coolhetsskills (jag gillar att hitta på nya ord).


Inga kommentarer: