torsdag 22 september 2011

Rubrik

Har märkt att jag glömmer att fylla i rubrikrutan för det mesta (eftersom jag inte kan fylla i rubrikrutan först, och sen skriva därefter, det bara går inte). Å det leder ju till att mina inläggs webbadresser blir jätteklumpiga. Det här inlägget skulle t.ex. bli http://fifikon.blogspot.com/har-markt-att-jag - eller nåt liknande. Skitfult. Jag vill att mina inlägg ska ha snitsiga webbadresser.

:) jag har alltid haft lite mummusyndrom i mig. Eller vad det nu är för syndrom som gör att man inte tål fula webbadresser.

Men det är väl dags att berätta lite om vad jag sysslat med på teatern då. Nu så har jag faktiskt känt att jag har fått jobba. Jag har fortsatt snickrandet. Eller tja, jag deltog genom att se på och flytta på limburken när det behövdes och så... Jag kanske inte snickrade i ordets sanna bemärkelse. Men något ditåt (flyttat på limburken).

Så har jag fått äran att ändra ett litet tryckfel på 60 föreställningsbiljetter. Ascoolt. Och så fick jag dessutom agera lite på kontoret. En hel faktaruta om en kurs fick jag ansvaret över (copypaste:a informationen från hemsidan till ett infoblad), och dessutom gjorde jag det nya bokningsbladet.

Där ser man så produkiv jag varit då. Produktiv och konstig. Kanske jag bara får finna mig i att detta halvår kommer jag att vara "den där lite udda tjejen som aldrig säger något och är jätteblyg". Men det bjuder jag på. Om ett år kommer jag att skratta åt eländet och vara Finlands ledande improvisatörinna.

Inga kommentarer: