tisdag 20 september 2011

Kort inlägg

Obs, kort inlägg. Måste gå och lägga mig för jag är totalt utmattad.

1) Igår var det måndag. Då fick jag börja bygga scenografi, jag ska bygga en bank med en banklucka, en aktiekurstavla och en dörr. Gud bevare, hoppas de inser vad de gett sig in på när de gett mig denna utmanande uppgift.

2) Igår på måndagkvällen fick jag följa med på (och delta i) musikalkursen. Tidigare har jag varit livrädd för att sjunga inför andra människor. Igår sket jag i att vara livrädd och gjorde det. Istället lyckades jag vara helt hjärndöd då det kom till normalt imrpoviserande. Vad gör man på scenen? Nej, inga svar på denna fråga fanns att hitta i mitt huvud.

3) Idag är det tisdag. Teatern hade bokat in en ÄKTA TROLLKARL som skulle hålla workshop. I ATT TROLLA! Så nu kan jag en massa ascoola magiska trick (eller borde kunna, men jag testade trolla framför levande publik och spegel, och ingetdera försök var direkt lyckat) med ringar, rep och dukar.

För övrigt. Är jag lite ute och cyklar för tillfället. Social kompetens ofullständig. Tänker för mycket. Jag vill vara snäll och pratsam och glad som jag vanligtvis är, men just nu går det inte. Så då går det väl inte då. Blöh.

Inga kommentarer: